مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 13:002021-12-28اجتماعي

موج بارشی جدید در راه اصفهان


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان از نفوذ سامانه ناپایدار بارشی به استان از فردا چهارشنبه خبر داد.

- اظهار داشت: با ورود سامانه ناپایدار از فردا چهارشنبه افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید موقت و بارش پراکنده برف و باران در جنوب و غرب استان پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه این سامانه تا اوایل هفته آینده بر روی استان فعال خواهد بود، افزود: بارش های متناوب در سطح استان به ویژه در جنوب و تا حدی غرب ادامه می یابد و روز یکشنبه بارش ها در سطح استان تقویت خواهد شد و بارندگی را د سراسر استان انتظار داریم.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اضافه کرد: مه آلودگی، کاهش دید و احتمال رعدوبرق و تگرگ و در زمان شدت بارش ها احتمال آب گرفتگی معابر عمومی و اختلال در تردد به ویژه در محورهای مواصلاتی جنوب استان نیز پیش بینی می شود.

علی عسگریان با بیان اینکه سکون جوی تا شامگاه امروز در استان ادامه دارد، گفت: انباشت آلاینده های جوی را همچنان در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان انتظار داریم.

وی با بیان اینکه دمای هوا در 24 ساعت آینده بین یک تاسه درجه سانتیگراد افزایش می یابد، افزود: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به 15 درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به سه درجه سانتیگراد زیر صفر می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج بارشی جدید در راه اصفهان

موج بارشی جدید در راه اصفهان