مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 11:052021-12-28اقتصادي

برخورد تعزیرات با گرانفروشی خودرو/تعریف ساز و کار قیمت گذاری


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی گفت: صلاحیت ذاتی تعزیرات برخورد با گرانفروشی است لذا برای گرانی خودرو نیز اعمال قانون در نظر گرفته خواهد شد.

- ، به نقل از روابط عمومی دادگستری سمنان، محمدعلی اسفنانی با بیان اینکه صلاحیت ذاتی تعزیرات برخورد با گران فروشی است و تا زمانی که مبنای قیمت خودرو تعیین و تثبیت نشود، تعزیرات نمی تواند برای گرانی خودرو اعمال قانون کند، تاکید کرد: زمانی که مبنای قیمت خودرو تعیین و تثبیت شود، تعزیرات می تواند با عرضه خودروی مازادِ قیمت تعیین شده برخورد کند.

وی با بیان اینکه شاهد افزایش قیمت خودرو در بخش قیمت گذاری و گرانی خودرو در بازار هستیم و لازمه برخورد تعزیرات با گران فروشی تعیین و تثبیت قیمت خودرو است، افزود: لازم است مجلس شورای اسلامی برای قیمت گذاری خودرو، ساز و کار تعریف و تصویب کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی گفت: شنیده شده شورای رقابت از مجموعه هایی که در قیمت گذاری خودرو نقش داشتند کنار گذاشته شده است و قیمت گذاری صرفاً به وزارت صنعت، معدن و تجارت واگذار شده و امید است تصمیم گیری ها منجر به حمایت از مردم مصرف کننده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد تعزیرات با گرانفروشی خودرو/تعریف ساز و کار قیمت گذاری

برخورد تعزیرات با گرانفروشی خودرو/تعریف ساز و کار قیمت گذاری