مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 11:002021-12-28سياسي

دیدار چهره به چهره رییس کل دادگستری تهران با 200 نفر از مراجعان


رییس کل دادگستری استان تهران به همراه قائم مقام دادگستری، رییس کل محاکم و معاونان قضایی دادگستری استان تهران با بیش از 200 نفر از مراجعان در سالن اجتماعات مجتمع قضایی امام خمینی (ره) ملاقات کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس رییس کل دادگستری استان تهران به همراه قائم مقام دادگستری، رییس کل محاکم و معاونان قضایی دادگستری استان تهران با بیش از 200 نفر از مراجعان در سالن اجتماعات مجتمع قضایی امام خمینی (ره) ملاقات کرد.

علی القاصی مهر در دومین برنامه ملاقات مردمی خود به صورت چهره به چهره با مراجعان دیدار و ضمن استماع مشکلات و در خواست های آنان، دستورات مقتضی را در جهت رفع مشکلات آنان صادر کرد.

مهم ترین درخواست های مراجعه کنندگان در دیدار رییس کل دادگستری استان تهران مربوط به اعمال دقت نظر مضاعف در رسیدگی، اعمال ماده 477 ، اجرای حکم و اعطای عفو یا تخفیف در مجازات بوده است که در چارچوب موازین قانون این درخواست ها مورد رسیدگی قرار گرفت.

مسعود ستایشی قائم مقام دادگستری، یحیی جعفری رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب، حاجی پور معاون قضایی و معاون نظارت و پیگیری، نعمت الله بهروزی سرپرست معاونت حقوقی، عبادالله میرزایی مطلق معاون قضایی رییس کل و دبیر کمیسیون عفو تخفیف و تبدیل مجازات، عباس ذاقلی معاون قضایی و سرپر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار چهره به چهره رییس کل دادگستری تهران با 200 نفر از مراجعان

دیدار چهره به چهره رییس کل دادگستری تهران با 200 نفر از مراجعان