مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 10:352021-12-28سياسي

امنیت مرزها با همکاری مرزنشینان کردستانی تأمین شده است


جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی کشور گفت: مرزنشینان و مرزبانان برادرانه در کنار هم امنیت مناطق مرزی را تأمین کرده اند و باید مسئولان در بحث توسعه این مناطق تلاش بیشتری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرزبانی کردستان، سردار محمد شرفی روز سه شنبه در آیین افتتاح و بهره برداری از پست های امداد و نجات مرزبانی استان کردستان اظهار داشت: در گذشته مناطق مرزی استان جولانگاه گروهای ضد انقلاب بود ولی مردم منطقه در کنار نیروهای مسلح با گروه های ضد انقلاب مبارزه کرده و آنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.

وی با اشاره به لزوم ارتقا توان رزمی و دفاعی مرزبانان، پشتیبانی از مأموریت های مرزبانی را از اولویت های مهم انتظامی کشور دانست.

جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی کشور افزود: آنچه که مسلم است مرزبانان با روحیه سلحشوری و آمادگی مطلوب از عهده مأموریت های سخت برآمده و در هر شرایطی، آمادگی دفاع از حدود و ثغور کشور را دارند.

سردار شرفی توجه ویژه به مأموریت های مرزبانی را از اولویت های انتظامی کشور عنوان کرد و افزود: یکی از مهمترین دغدغه های انتظامی و مرزبانی، بحث سلامت جسمانی کارکنان است که در این راستا مسئولان تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات درمانی و امدادی مطلوب به کار خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت مرزها با همکاری مرزنشینان کردستانی تأمین شده است

امنیت مرزها با همکاری مرزنشینان کردستانی تأمین شده است