مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 09:002021-12-28ورزشي

مریانج، میزبان بزرگترین تورنمنت فوتسالی غرب کشور


ورزش و جوانان مریانج از برگزاری بزرگترین تورنمنت فوتسالی غرب کشور به میزبانی هیأت فوتبال این شهر خبر داد.

- اکبر تجری امروز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال، اظهار کرد: هیأت فوتبال مریانج همه ساله به مناسبت حماسه 9 دی ماه، اقدام به برگزاری یک دوره مسابقات فوتسال با عنوان جام بصیرت می‎کند.

وی با بیان اینکه این مسابقات چهارمین دوره متوالی خود را آغاز کرده و در سالن 2 هزار نفری مجموعه شهید علیرضا حاجی‎بابایی برگزار می‎شود تصریح کرد: این تورنمنت به عنوان معتبرترین و بزرگترین تورنمنت فوتسالی غرب کشور معرفی شده و در این دوره نیز 32 تیم از سراسر شهرستا‎های استان از جمله، همدان، ملایر، اسدآباد، بهار و.

در آن حضور دارند.

رییس ورزش و جوانان مریانج بیان کرد: درخواست شرکت در مسابقات توسط تیم‎های مختلف بسیار بالاست، اما تیم‎های شناخته شده ای که از بازیکنان فوتسالی با کیفیت استفاده می‎کنند توسط کمیته فنی انتخاب و  در نهایت راهی مرحله قرعه کشی می‎شوند.

وی اضافه کرد: برگزاری یک تورنمنت سنگین با شرکت 32 تیم و در سطح فنی و کیفی بالا، کار بسیار سختی است که همکاران ما در هیأت فوتبال مریانج در راستای توسعه فوتسال استان، نقدی در مراسم اختتامیه مسابقات همراه با تندیس و لوح به تیم های اول تا س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مریانج، میزبان بزرگترین تورنمنت فوتسالی غرب کشور

مریانج، میزبان بزرگترین تورنمنت فوتسالی غرب کشور