مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 07:452021-12-28فرهنگي

رونمایی از داستان عاشقانه های مادر جانبازی که 17 سال پرستاری پسرش را کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسین کاجی مدیرعامل انتشارات حماسه یاران در این زمینه اظهار داشت: کتاب تب ناتمام روایت زندگی خانم شهلا منزوی، - تب ناتمام ، داستان عاشقانه های مادر جانباز شهید دخانچی، که 17 سال پرستاری پسرش را کرد، رونمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسین کاجی مدیرعامل انتشارات حماسه یاران در این زمینه اظهار داشت: کتاب تب ناتمام روایت زندگی خانم شهلا منزوی، مادر جانباز شهید حسین دخانچی است که به تازگی توسط انتشارات حماسه یاران به مرحله چاپ رسیده است.

وی تاکید کرد: زندگی این بانو نه تنها به عنوان یک مادر شهید درخور توجه است، بلکه ایشان را باید مظهری از فداکاری، ایثار و صبر دانست؛ چرا که خانم منزوی 17 سال صبورانه و سرشار از عشق و عاطفه، فرزند جانباز قطع نخاع گردن خود را پرستاری می کند.

کاجی با بیان اینکه کتاب تب ناتمام ، در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت، افزود: این کتاب به قلم توانای خانم حسینی مهرآبادی نوشته شده و در آن تصویر یک زن مسلمان و اصیل ایرانی و به معنای واقعی مادر، به خوبی نشان داده می شود.

مدیر عامل انتشارات حماسه یاران تاکید کرد: مراسم رونمایی از این کتاب، جمعه 10 دی ماه 1400 پس از نماز مغرب و عشا با حضور جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس، خانواده شهید و علاقه مند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از داستان عاشقانه های مادر جانبازی که 17 سال پرستاری پسرش را کرد

رونمایی از داستان عاشقانه های مادر جانبازی که 17 سال پرستاری پسرش را کرد