مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 07:152021-12-28سياسي

محرابیان: تکمیل طرح های آبرسانی کردستان در اولویت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر محرابیان روز سه شنبه در فرودگاه سنندج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه کردستان با طرح های به صورت نیمه تمام با تاخیر فراوان روبرو است و مهمترین دلیل سفر امروز به این استان، - وزیر نیرو گفت: امروز در سفر به کردستان تکمیل طرح های آبرسانی در اولویت قرار داده می شود و برای این مهم برنامه ریزی می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر محرابیان روز سه شنبه در فرودگاه سنندج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه کردستان با طرح های به صورت نیمه تمام با تاخیر فراوان روبرو است و مهمترین دلیل سفر امروز به این استان، بررسی این طرح ها، تعیین اولویت و برنامه ریزی برای تکمیل پروژه ها است.

وی اضافه کرد: از جمله مهمترین طرح ها، آبرسانی به سنندج و شهر های دیگر استان است که امروز بررسی و در انتها جمع بندی کرده و گزارش دقیقی از آن ارائه می دهیم.

وزیر نیرو روز سه شنبه از طریق فرودگاه سنندج به استان کردستان سفر کرده و در این سفر از چند پروژه نیمه تمام آبرسانی در این استان بازدید می کند.

طبق برنامه اعلامی شروع سفر از سد ژاوه و رودخانه قشلاق آغاز می شود و در ادامه از سامانه خط انتقال آب به سد سورال و سنگ سیاه و همچنین سد قوچم در دهگلان بازدید به عمل خواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرابیان: تکمیل طرح های آبرسانی کردستان در اولویت است

محرابیان: تکمیل طرح های آبرسانی کردستان در اولویت است