مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 05:452021-12-28سياسي

تلف کردن سرمایه شهروندان با سازه های بی مصرف


آرایش شهر با سازه های بی مصرف تجاری، صرفا تلف کردن سرمایه های شهروندان و ریختن این سرمایه به جیب سازندگان و پیمانکاران فرصت جو است.

- ایسنا/مازندران رییس شورای شهر نوشهر گفت: آرایش شهر با سازه های بی مصرف تجاری، صرفا تلف کردن سرمایه های شهروندان و ریختن این سرمایه به جیب سازندگان و پیمانکاران فرصت جو است.

محمد صالح خویی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید نوشهر در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: عمران و آبادی شهر با توسعه زیرساخت ها نظیر پیگیری برای تصویب طرح جامع شهری نوشهر که سالیان دراز بر زمین مانده است، صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی دوره ششم نوشهر بر ضرورت نگاه کارشناسانه، امانت داری، پرهیز از خودرأیی و انضباط مالی تاکید دارد، افزود: از همین رهگذر خودمان را موظف می دانیم امانت دار پاک دستی باشیم که به دور از طمع ورزی در خدمتگذاری به شهروندان با فرهنگ نوشهر پویا و کوشا باشیم.

ریٔیس شورای اسلامی شهر نوشهر ادامه داد: در این راه پذیرای نقد درست و خردمندانه از جانب شهروندان، رسانه های مستقل، دانایان و کارآزمودگان به ویژه جوانان دانش آموخته شهرسازی هستیم و این نظرات را چراغ توسعه شهرمان نوشهر قرار می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلف کردن سرمایه شهروندان با سازه های بی مصرف

تلف کردن سرمایه شهروندان با سازه های بی مصرف