مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 05:352021-12-28اقتصادي

فعالسازی معدن و احداث کارخانه فرآوری مس کرور و رمشک کلید خورد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از فعال سازی معدن و همچنین احداث کارخانه فرآوری مس در کرور عنبرآباد و همچنین دومین کارخانه مس در رمشک در شهرستان قلعه گنج خبر داد.

- مسلم مروجی در گفت و گو با ایسنا با ابراز خرسندی از سرمایه گذاری در مناطق محروم گفت: معدن مس کرور در شهرستان عنبرآباد با ذخیره احتمالی بالغ بر 500 میلیون تن مس، یکی از ذخایر بزرگ و ارزشمند معدنی کشور است.

وی با یادآوری بازدید مدیر عامل شرکت ملی مس کشور از معدن کرور اظهار کرد: طی بازدیدی که هفته قبل مدیرعامل شرکت ملی مس کشور به همراه مسئولان محلی از معدن مس کرور داشتند، در ادامه پیگیری ها برای فعالسازی هرچه سریع تر این طرح بزرگ و مهم، جلسه جمع بندی در خصوص فعالسازی این معدن با حضور مدیرعامل و سایر مسئولین شرکت ملی مس ایران، مشاورین و پیمانکاران در دفتر این شرکت در تهران برگزار شد.

مروجی فرد از آغاز عملیات اکتشاف معدن مس رمشک از توابع شهرستان قلعه گنج خبر داد و گفت: عملیات اکتشاف معدن مس رمشک در دستور کار شرکت ملی مس نیز قرار دارد که زمینه اشتغالزایی برای جوانان محلی فراهم می شود.

وی ضمن تشکر از همکاری و پیگیری استاندار و دادستان مرکز استان کرمان و نمایندگان جنوب در مجلس افزود: با اکتشافاتی که انجام شده و ذخیره مناسبی که این معدن دارد و همچنین طبق توافق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالسازی معدن و احداث کارخانه فرآوری مس کرور و رمشک کلید خورد

فعالسازی معدن و احداث کارخانه فرآوری مس کرور و رمشک کلید خورد