مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 18:452021-12-27سياسي

وزیر نیرو فردا به کردستان سفر می کند


رییس شورای اطلاع رسانی صنعت آب و برق کردستان گفت: وزیر نیرو فردا سه شنبه برای بازدید از چند طرح آبرسانی و برق و اطلاع از روند پیشرفت پروژه ها، - به کردستان سفر می کند.

کوهسار رسولی تبار امروز(دوشنبه_6دی)اظهار کرد: علی اکبر محرابیان وزیرنیرو روز سه شنبه 7 دی ماه جهت اطلاع از آخرین وضعیت پروژه های نیمه تمام درحوزه آب، فاضلاب و برق به کردستان سفر می کند.

وی اضافه کرد:وزیر نیرو در ابتدای سفر خود از فرودگاه سنندج با بالگرد از سدژاوه در 39 کیلومتری جنوب غربی سنندج واقع در مسیر سنندج به کامیاران بازدید می کند.

رسولی تبار بیان کرد: بازدید هوایی همزمان از سدقوچم و سامانه انتقال آب به سدسورال و سنگ سیاه و همچنین بررسی پروژه های آبرسانی به قروه و دهگلان نیز از جمله مهمترین برنامه های وزیر نیرو در سفر یک روزه خود به استان کردستان است.

رییس شورای اطلاع رسانی صنعت آب و برق کردستان در ادامه به بازدید وزیر نیرو از سد سیازاخ و پروژه خط آبرسانی به بیجاراشاره کرد و افزود: وزیرنیرو همچنین از سد عباس آباد بانه بازدید می کند که این سد پیش از این به صورت موقت آبگیری و از ردیف اعتباری بودجه سالانه خارج شده است و تکمیل آن 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نیرو فردا به کردستان سفر می کند

وزیر نیرو فردا به کردستان سفر می کند