مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 18:302021-12-27سياسي

تشریح برنامه های سفر وزیر نیرو به کردستان


رییس شورای اطلاع رسانی صنعت آب و برق کردستان گفت: وزیر نیرو فردا سه شنبه برای بازدید از چند طرح آبرسانی و برق و اطلاع از روند پیشرفت پروژه ها، - اظهار کرد: علی اکبر محرابیان وزیرنیرو روز سه شنبه 7 دی ماه جهت اطلاع از آخرین وضعیت پروژه های نیمه تمام درحوزه آب، فاضلاب و برق به کردستان سفر خواهد کرد.

وی افزود: وزیر نیرو در ابتدای سفر خود از فرودگاه سنندج با بالگرد از سدژاوه در 39 کیلومتری جنوب غربی سنندج واقع در مسیر سنندج به کامیاران بازدید می کند.

رسولی تبار بیان کرد: بازدید هوایی همزمان از سد قوچم و سامانه انتقال آب به سدهای سورال و سنگ سیاه و همچنین بررسی پروژه های آبرسانی به قروه و دهگلان نیز از جمله مهمترین برنامه های وزیر نیرو در سفر یک روزه خود به استان کردستان است.

رییس شورای اطلاع رسانی صنعت آب و برق کردستان در ادامه به بازدید وزیر نیرو از سد سیازاخ و پروژه خط آبرسانی به بیجار اشاره کرد و افزود: وزیر نیرو همچنین از سد عباس آباد بانه بازدید می کند که این سد پیش از این به صورت موقت آبگیری و از ردیف اعتباری بودجه سالانه خارج شده است و تکمیل آن 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی اظهار داشت: بازدید هوایی از سد آزاد، بازدید از پروژه آبرسانی به تصفیه خانه آب سنندج و همچنین تصفیه خانه فاضلاب سنندج و جلسه با استاندار، نمایندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های سفر وزیر نیرو به کردستان

تشریح برنامه های سفر وزیر نیرو به کردستان