مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 17:102021-12-27سياسي

دشمن در نبرد سخت و نرم شکست خورده و شکست می خورد


دشمن در نبرد سخت و نبرد نرم علیه ملت ایران شکست خورده است و باز هم شکست خواهد خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بیان مواضع هفتگی این حزب با اشاره به مناسبت های دی ماه به ویژه یوم الله 9 دی، اظهار داشت: 9 دی 88 یادآور دومین شکست آمریکا در نبرد نرم علیه ملت ایران بود.

وی افزود: دشمنان ایران نخستین بار در فتنه 78 نبرد نرم خود را علیه نظام تدارک دیدند ولی شکست خوردند و ده سال بعد با سربازگیری از اردوگاه انقلاب دومین نبرد نرم را کلید زدند که متاسفانه کروبی و موسوی به اردوگاه فتنه رفتند و پرچم فتنه آمریکایی اسراییلی را برافراشتند و هنوز هم در این خیمه هستند.

بادامچیان اضافه کرد: اما مردم ایران با بصیرت مثال زدنی از انقلاب اسلامی و نظام خود پشتیبانی کردند و رسوایی دنیا و آخرت را برای فتنه گران و رقم زدند.

این انقلاب روی شانه های ملت ایران استوار است و با خون شهدا و جانبازان و رشادت آزادگان هر روز بیش از روز های دیگر مستحکم تر می شود.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: جمهوریت نظام با تکیه بر اسلامیت نظام حکومتی را پدید آورده است که تندبادها و طوفان های مستحکم تر می کند.

بادامچیان ادامه داد: دی ماه یادآور عملیات غرورآفرین کربلای 4 است که رزمندگان کربلایی آن برای حفظ آب و خاک این سرزمین شربت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در نبرد سخت و نرم شکست خورده و شکست می خورد

دشمن در نبرد سخت و نرم شکست خورده و شکست می خورد