مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 16:452021-12-27سياسي

برگزاری کنسرت در ایام فاطمیه!/ از واکنش مردم تا مسوولین ایلامی


در حالی که در ایام عزاداری فاطمیه هستیم بنا است فردا کنسرت در ایلام برگزار شود که از این رو با واکنش تند مردم مواجه شده و خواستار جلوگیری از برگزاری کنسرت در این ایام هستند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، چند روز اخیر خبری مبنی بر برگزاری کنسرت مسعود صادقلو در ایلام منتشر شد و همین موضوع باعث شد تا اعتراضاتی به برگزاری این کنسرت از سوی مردم ایلام صورت گیرد.

این کنسرت قرار است در تاریخ 7 دی ماه 1400 در سالن فنی و حرفه ای ایلام برگزار شود و این در حالی است که شیوع سویه جدید ویروس کرونا موسوم به اومیکرون از یک سو و همزمانی این کنسرت با ایام فاطیمه نگرانی ها را در این رابطه افزایش داده است.

آیا مسوولین نمی دانند که در ایام فاطمیه هستیم و باید حرمت این ایام حفظ شود؟ ولی بیگی یکی از شهروندان ایلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: مسوولین ما واقعا نمی دانند که چه زمانی برای برگزاری کنسرت مناسب است؟ آیا نمی دانند که در ایام فاطمیه هستیم و باید حرمت این ایام حفظ شود؟ وی ادامه داد: ما با شادی مخالف نیستیم اما هر چیزی به جای خود؛ زمان زیادی از یادواره 3000 شهید استان نگذشته، ایامی که همه سنگ شهدا را به سینه می زدند! حالا مسوولین چگونه به خود اجازه می دهند در این استان به ایام فاطمیه بی حرمتی شود؟  نگرانی مردم با برگزاری کنسرت در زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنسرت در ایام فاطمیه!/ از واکنش مردم تا مسوولین ایلامی

برگزاری کنسرت در ایام فاطمیه!/ از واکنش مردم تا مسوولین ایلامی