مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 15:552021-12-27سياسي

گردشگری از آبان ماه رونق گرفت/ ضرر 220هزار میلیاردی ریالی هتلداران از شیوع کرونا


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از اقبال عمومی مردم به سفر و گردش با رعایت پروتکل های بهداشتی از آبان ماه سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، علی اصغر شالبافیان عصر امروز در مجمع جامعه هتلداران کشور در قشم، به مناسب نبودن وضعیت گردشگری در جهت ترمیم آسیب های وارده به حوزه گردشگری بخاطر همه گیری کرونا افزود: ما برای حمایت هرچه بیشتر از فعالان گردشگری کشور ضمن بهاء دادن به تشکل های گردشگری به مانع زدایی و حذف موارد غیر ضروری پرداخته و با واگذاری اختیارات در چارچوب یک نظام قانونی مشارکت بخش خصوصی را تضمین خواهیم کرد.

  به گفته معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در چارچوب همکاری این وزارتخانه برای رفع موانع توسعه و ایجاد اشتغال در مناطق ازاد نیز از تغییر ترکیب گردشگران در این مناطق از جمله جزیره قشم و افزایش شمار گردشگران خارجی در این مناطق حمایت می کند.

رییس جامعه هتلداران ایران نیز در این نشست گفت: از سال 1398 تا کنون، به دلیل شیوع بیماری کرونا 220 هزار میلیارد ریال به جامعه هتلداران کشور خسارت وارد شد.

جمشید حمزه ای ادامه داد: در دولت قبل با وجود شعارهایی که مبنی بر ارائه بسته های حمایتی مطرح شد، اما در عمل نه تنها حمایتی صورت نگرفت بلکه طرح هایی ضد حمایتی اعمال شد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری از آبان ماه رونق گرفت/ ضرر 220هزار میلیاردی ریالی هتلداران از شیوع کرونا

گردشگری از آبان ماه رونق گرفت/ ضرر 220هزار میلیاردی ریالی هتلداران از شیوع کرونا