مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 13:052021-12-27دانش

هفتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشگاه، هفتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا به منظور شناسایی، حمایت و تشویق فعالیت های ارزشمند دانشجویان ایرانی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در بخش های مختلف آموزشی، - دانشگاه علوم پزشکی تهران با هدف شناسایی، حمایت و تشویق فعالیت های ارزشمند دانشجویان، هفتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا را با شعار دانشجو، نشاط، تعالی و آرمان گرایی برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشگاه، هفتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا به منظور شناسایی، حمایت و تشویق فعالیت های ارزشمند دانشجویان ایرانی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در بخش های مختلف آموزشی، ورزشی، فرهنگی و .

برگزار می شود.

دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی، دکتری تخصصی، دستیاری و فلوشیپ) می توانند با توجه به اهداف و محور های جشنواره در آن شرکت کنند.

هدف جشنواره دانشجویی ابن سینا، شناسایی، معرفی و تقدیر از استعداد ها و فعالیت های برتر دانشجویی در حیطه های مختلف، جلب توجه دانشجویان به فعالیت های خودانگیخته، سخت کوشی و چندبعدی بودن، جلب توجه و حمایت اعضای هیئت علمی به فعالیت های متنوع آنان و ایجاد روحیه رقابت سازنده بین دانشجویان، اساتید ایشان و دانشکده ها، از دیگر اهداف این جشنواره است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود

هفتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود