مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 10:302021-12-27فرهنگي

مهلت شرکت در جشنواره سراسری شعر باران تمدید شد


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان فارس اعلام کرد که با توجه به میزان استقبال از جشنواره سراسری شعر باران مهلت ارسال اثر و شرکت در این رویداد ادبی، - ایسنا/فارس معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان فارس اعلام کرد که با توجه به میزان استقبال از جشنواره سراسری "شعر باران" مهلت ارسال اثر و شرکت در این رویداد ادبی، تمدید شده است.

محمدرضا غلامپور به ایسنا گفت: به دلیل استقبال خوب هنرمندان، مهلت ارسال اثر به جشنواره سراسری دانشجویی شعر باران تا پایان دیماه، تمدید شده است.

وی با بیان اینکه جشنواره شعر باران از برنامه های شاخص معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس محسوب می شود، گفت: این رویداد ادبی، هر سال و در قالب یک رویداد ادبی دانشجویی، به شکل سراسری، برگزار شده است.

غلامپور با یادآوری اینکه مدح و منقبت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا(س)، رویکرد اصلی این جشنواره ادبی دانشجویی است، گفت: فراخوان سومین دوره این جشنواره، ابتدای آذر منتشر شد و همه دانشجویان از سراسر کشور امکان مشارکت در آن را دارند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس با یادآوری اینکه اشعار ارسالی باید در سه قالب کلاسیک، نیمایی و سپید باشد، حضرت فاطمه زهرا(س)، مقام شامخ مادر و آزاد را به عنوان موضوعات این جشنواره اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت شرکت در جشنواره سراسری شعر باران تمدید شد

مهلت شرکت در جشنواره سراسری شعر باران تمدید شد