مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 10:152021-12-27اقتصادي

ثبت 200 پیامک در روز اول پویش «هر خانه یک درخت» در کرج


رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: در اولین روز اعلام پویش هر خانه یک درخت بیش از 200 پیامک و تقاضا در سامانه این سازمان ثبت شده است.

- پیمان بضاعتی پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این طرح در ادامه پویش درخت دوستی بنشانیم و جای درختان کرج را خالی نخواهیم گذاشت برای چندمین سال متوالی اجرایی می شود و سازمان به نیابت از شهروندان و بر اساس درخواست آنها از طریق دریافت پیامک به صورت رایگان و به یاد عزیزانی که دوستشان دارند در اراضی پیرامونی شهر درخت می کارد.

وی ادامه داد: در اولین روز اعلام خبر پویش هر خانه یک درخت بیش از 200 پیامک و تقاضا در سامانه این سازمان ثبت شده که این استقبال نشان از مسئولیت پذیری شهروندان در قبال فضای سبز برای ساختن شهری پایدار و دوستدار محیط زیست است.

این مسئول کرج بابیان اینکه نقش شهروندان در حفظ و نگهداری فضای سبز، تنها یک شعار گذرا نیست و می تواند به عنوان یک سرمایه اجتماعی مهم به شمار رود، افزود: با توجه به حجم درخواست های دریافتی شهروندان در پویش هر خانه یک درخت درصدد افزایش اکیپ های اعزامی برای کاشت درخت هستیم و انتظار می رود این طرح بتواند بخش زیادی از خلاء های موجود در توسعه فضای سبز شهری را جبران کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 200 پیامک در روز اول پویش «هر خانه یک درخت» در کرج

ثبت 200 پیامک در روز اول پویش «هر خانه یک درخت» در کرج