مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 09:552021-12-27سياسي

رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان منصوب شد


رضا مختاری ملک آبادی، به عنوان رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان معرفی و از زحمات محمدرضا جلالی، رییس سابق این دانشگاه تجلیل شد.

- مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان اصفهان در آیین تکریم و معارفه روسای دانشگاه پیام نور استان اصفهان، اظهار کرد: آن استادی که قلم می زند، مقاله می نویسد، تدریسی انجام می دهد و شاگرد پروری می کند، مانند مجاهد فی سبیل الله است.

در نظام امت اسلامی وقتی با ریاست ها و موقعیت ها مواجه می شویم، می بینیم که هیچ شأنیتی بالاتر از خدمتگزاری برای مدیر و رییس وجود ندارد.

حجت الاسلام عباسعلی حیدری افزود: این مدیریت و ریاست به هر کدام از ما برسد مطمئناً جنبه خدمت رسانی و جبهه های مطالبه گری از ما بیشتر خواهد شد.

محمدرضا جلالی، رییس سابق دانشگاه پیام نور استان اصفهان از تلاش ها و زحمات همکاران و مسئولان ستادی و رؤسای مراکز و واحدهای استان تشکر و قدردانی کرد و گفت: مختاری، رییس جدید دانشگاه از نیروهای ارزشمند و انقلابی، به دلیل توانمندی ها و مسئولیت های اجرایی در سطح دانشگاه و بیرون از فضای دانشگاه بی بدیل هستند.

همچنین در ادامه مراسم رضا مختاری ملک آبادی، رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان و رییس منطقه 6 دانشگاه پیام نور از رؤسای مراکز و واحدها خواست تا بتوانند برای اعتلا و رشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان منصوب شد

رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان منصوب شد