مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 09:402021-12-27اقتصادي

سرمایه گذاری 34 هزار میلیارد ریالی پست بانک در طرح های اشتغالزای فارس


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس گفت: پست بانک ایران تاکنون بیش از 34 هزار میلیارد ریال در طرح های اشتغالزایی روستایی استان سرمایه گذاری کرده که این موضوع بهبود وضعیت اقتصادی و اشتغال را در مناطق کم برخوردار استان در پی داشته است.

- ایسنا/فارس مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس گفت: پست بانک ایران تاکنون بیش از 34 هزار میلیارد ریال در طرح های اشتغالزایی روستایی استان سرمایه گذاری کرده که این موضوع بهبود وضعیت اقتصادی و اشتغال را در مناطق کم برخوردار استان در پی داشته است.

مهرداد سهرابی دوشنبه 6 دی در دیدار با مدیر شعب پست بانک فارس که به مناسبت سالروز تاسیس پست بانک ایران انجام شد، گفت: پست بانک به عنوان بانک تخصصی حوزه روستایی کشور خدمات به روز بانکی را به روستاهای استان برده است و این موضوع در پیشگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها و کاهش هزینه های آنان موثر واقع شده است.

​او افزود: اکنون اکثر خدمات مالی و بانکی در 303 باجه فعال پست بانک در روستاهای فارس در حال ارائه به مردم است و برنامه ایجاد 30 باجه دیگر تا پایان سال 1400، توسعه خدمات الکترونیک در روستاهای استان را در پی خواهد داشت.

سهرابی با بیان اینکه بر اساس گزارشات به طور متوسط روزانه 134 هزار تراکنش بانکی در استان فارس انجام می شود، اظهار کرد: پست بانک ایران تاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 34 هزار میلیارد ریالی پست بانک در طرح های اشتغالزای فارس

سرمایه گذاری 34 هزار میلیارد ریالی پست بانک در طرح های اشتغالزای فارس