مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 09:302021-12-27بين الملل

تظاهرات گسترده معترضان به نتایج انتخابات در مقابل منطقه سبز بغداد+فیلم و عکس


همزمان با تظاهرات گسترده در بغداد در اعتراض به نتایج انتخابات عراق و تخلفات کمیساریای عالی انتخابات در مقابل ورودی منطقه سبز، سایر شهرهای این کشور نیز امروز، - بستند؛ امری که موجب کند شدن  ترددها در بغداد شده است.

دادگاه فدرال عراق که قرار بود، دیروز (یکشنبه، 26 دسامبر)،  حکم خود در خصوص رسیدگی به مطالبه ابطال انتخابات را اعلام کند، بار دیگر صدور این حکم را به تاخیر انداخت.

دادگاه فدرال عراق، دیروز از به تعویق افتادن جلسه رسیدگی به پرونده شکایت هادی العامری، رییس ائتلاف الفتح در خصوص تقلب و دستکاری در نتایج انتخابات و  درخواست او برای ابطال آن  خبر داد.

 یک منبع آگاه قضایی در این دادگاه تصریح کرد که دلیل به تاخیر افتادن این امر، مصادف شدن این روز با تعطیلی به دلیل عید میلاد مسیح است و قرار است بررسی این موضوع در روز دوشنبه (امروز، 27 دسامبر) صورت گیرد.

این سومین بار است که صدور حکم دادگاه فدرال عراق، برای رسیدگی به مطالبه ابطال انتخابات به تاخیر می افتد.

دادگاه فدرال عراق پس از دریافت ادله و اسناد ارائه شده در خصوص تقلب در انتخابات، قرار بود که 13 دسامبر گذشته، حکم خود را صادر کند اما این امر را به دلیل بررسی دقیق تر مدارک و مستندات به 22 دسامبر موکول کرد و در روز 22 دسامبر اعلام شد که حکم نهایی چهار روز دیگر یعنی در 26 دسامبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات گسترده معترضان به نتایج انتخابات در مقابل منطقه سبز بغداد+فیلم و عکس

تظاهرات گسترده معترضان به نتایج انتخابات در مقابل منطقه سبز بغداد+فیلم و عکس