مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 08:352021-12-27سياسي

تبدیل سوابق پرداختی روستاییان و عشایربه سوابق بیمه ای


مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر مازندران گفت: سوابق پرداختی روستاییان و عشایر را به سوابق بیمه ای تبدیل کردیم و این بزرگ ترین کاری بود که موفق به انجام آن شدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، محمد ابراهیمی در جلسه شورای بیمه صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر مازندران اظهار کرد: در حوزه بازنشستگی و ازکارافتادگی فرقی بین نیروهای مسلح، کارکنان دولت، کارگران و روستاییان نباید باشد، تا سال 83 این چنین نبود؛ همه اقشاز مفهوم بازنشستگی را به غیر از کشاورزان و روستاییان درک کرده بودند.

وی گفت: از سال 83 براساس اصل 29 قانون،دولت مکلف شد این خدمات را به اقشار آسیب پذیر جامعه هم ارائه کند؛ به این خاطر ایجاد امنیت اجتماعی کند و روستایی هم خودش را مانند کارمند دولت بداند که می تواند از خدمات بازنشستگی بهره مند شود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر مازندران اضافه کرد: هدف از این مهم کاهش فاصله میان فقیر و غنی، توزیع عادلانه ثروت بین مردم، ایجاد رفاه اجتماعی نسبی در جامعه، هویت بخشی به سیمای روستا و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها بوده است.

این مسوول بیان کرد: امروز کارکنان دولت در صندوق بازنشستگی کشور و همچنین کارگران در صندوق تامین اجتماعی و  نیروهای ارتش، سپاه، نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل سوابق پرداختی روستاییان و عشایربه سوابق بیمه ای

تبدیل سوابق پرداختی روستاییان و عشایربه سوابق بیمه ای