مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 08:352021-12-27پزشكي

ویزیت همزمان چند بیمار در مطب پزشک خلاف قانون است


رییس شورای هماهنگی نظام پزشکی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ویزیت همزمان چند بیمار در مطب پزشک خلاف قانون است، گفت: پزشک باید برای هر بیمار زمان مناسبی را اختصاص دهد و دو بیمار نباید به طور همزمان در مطب پزشک پذیرش و ویزیت شوند، - این مسئله تخلف است.

آرش روغنی در گفت وگو با ایسنا در خصوص اختصاص زمان مناسب توسط پزشکان برای ویزیت بیمار، اظهار کرد: یک زمان میانگین برای ویزیت وجود دارد، اما در کل این زمان بستگی به شرایط بیمار دارد، پزشک باید بر اساس وضعیت بیمار زمان مناسبی را برای ویزیت اختصاص دهد، برخی بیماران شاید نیازمند زمان بیش تری برای ویزیت باشند و برخی کمتر.

رییس شورای هماهنگی نظام پزشکی چهارمحال و بختیاری با اشاره به سیستم پزشک خانواده در کشورهای پیشرفته، عنوان کرد: این پزشک در قبال انجام وظایف محوله از دولت حقوق دریافت می کند، زمانی که پزشک دغدغه مالی نداشته باشد و همچنین پزشک به تعداد کافی در مناطق مختلف توزیع شود، آن گاه پزشک تعداد بیمار کمتری را در طول شبانه روز ویزیت کرده و زمان مناسبی را به هر بیمار اختصاص خواهد داد.

وی افزود: طرح پزشک خانواده در برخی مناطق اجرایی شد، اگر این طرح به طور کامل اجرا می شد، قطعا بار مراجعات به برخی پزشکان کاهش پیدا می کرد، زمانی که بار مراجعات به پزشک افزایش پیدا کند، قطعا پز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویزیت همزمان چند بیمار در مطب پزشک خلاف قانون است

ویزیت همزمان چند بیمار در مطب پزشک خلاف قانون است