مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 07:052021-12-27سياسي

تابلوهای شهری برگ برنده شهر در فرهنگ سازی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: طبق نظرسنجی صورت گرفته در سطح کشور 20 درصد مردم جامعه اطلاعات دینی و مناسبت های مذهبی را صرفاً از روی تابلوهای شهری متوجه می شوند، - تابلوهای شهری برگ برنده هر شهری در فرهنگ سازی و تأثیرگذاری است در حالی که تابلوهای شهری قزوین در حوزه محتوایی قوی نیست.

حجت الاسلام محمدجواد زهرایی در صحن علنی شورای شهر قزوین، تصریح کرد: مدیریت جدید سازمان تبلیغات اسلامی سیاست گذاری های جدیدی را اعمال کرده است، رویکرد اصلی سازمان تبلیغات اسلامی مسئله گفتمان سازی است، ما در سازمان تبلیغات اسلامی تصدی گری فراوانی داشتیم و خود سازمان مراسم و جلسات زیادی را برگزار می کرد اما این کار اصلی سازمان نبود.

وی افزود: مردمی سازی تبلیغ و حوزه فرهنگی دغدغه جدی دیگر در گام دوم سازمان تبلیغات اسلامی است، بعد از دفاع مقدس کمی مردم را از مسئولیت های فرهنگی و اجتماعی دور کردیم و نتیجه آن این شد که مردم از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی فاصله گرفته اند و سازمان هایی اقدامات را بر عهده گرفتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهار کرد: در یک سال و نیم گذشته عامدانه هیچ گونه از فعالیت ها را با آرم سازمان تبلیغات انجام ندادیم و تلاش کردیم قرارگاه ها و جریانات مردمی جایگزین سازمان تبلیغات شوند مانند قرارگاه شهید سلیمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابلوهای شهری برگ برنده شهر در فرهنگ سازی است

تابلوهای شهری برگ برنده شهر در فرهنگ سازی است