مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 05:152021-12-27اقتصادي

مقاوم سازی بیش از 56 درصد واحدهای مسکونی روستاهای یزد


مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد با اشاره پرداخت تسهیلات بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی تا سقف 100 میلیون تومان با کارمزد 5 درصد و بازپرداخت 20 ساله، - گفت: تاکنون از مجموع بیش از 48 هزار واحد مسکونی روستایی در استان یزد، افزون بر 27 هزار و 500 واحد مسکونی روستایی مقاوم سازی شده است.

علیرضا نادریان زاده ضمن گرامیداشت روز ملّی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی، هدف از نامگذاری این روز را یادآوری و بزرگداشت آن و توجه عمومی به مخاطرات ناشی از وقوع پدیده های طبیعی مانند زلزله، سیل، طوفان،خشکسالی و گسترش فرهنگ ایمنی در جامعه دانست.

وی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای مقابله با تهدید سوانح طبیعی عملیات پیشگیری پیش از وقوع سانحه را با اجرای طرح ویژه بهسازی و نوسازی سکونتگاه های آسیب پذیر روستایی و همچنین بازسازی مناطق سانحه دیده پس از وقوع سانحه را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان این که انجام اقدامات ضروری قبل از وقوع سوانح طبیعی، میزان آسیب ها را تا حد زیادی کاهش می دهد، از ارائه تسهیلات قرض الحسنه طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی به روستاییان جهت ساخت مسکن مقاوم به عنوان راهکاری ویژه در بحث عملیات پیشگیری پیش از وقوع سانحه دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاوم سازی بیش از 56 درصد واحدهای مسکونی روستاهای یزد

مقاوم سازی بیش از 56 درصد واحدهای مسکونی روستاهای یزد