مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 04:352021-12-27ورزشي

درخواست فرنگی کاران برای ورود دبیر به مشکلات انتخابی/آقای خاص همچنان ماندنی است


با ارائه برنامه از سوی کادر فنی کشتی فرنگی به نظر می رسد همکاری محمد بنا با فدراسیون تا المپیک 2024 ادامه پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بعد از تغییر تابعیت علی ارسلان و رفتن او به صربستان، برخی از قهرمانان مدال آور المپیک و جهان کشتی فرنگی علیه محمد بنا آقای خاص کشتی ایران موضع گرفتند و انتقاداتی را به چرخه انتخابی کشتی فرنگی وارد کردند.

  علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی و حمید سوریان نایب رییس فدراسیون در خصوص انتقادات مطرح شده هیچ واکنشی نداشتند و تنها رسول جزینی مربی تیم ملی کشتی فرنگی بود که صحبت هایی را در این خصوص با روابط عمومی فدراسیون کشتی انجام داد.

جزینی در این باره گفته بود: این رسم مردانگی نیست کسانی که خود روزی شاگرد، محمد بنا بوده اند و با زحمات وی در اردوهای تیم ملی به مدال جهانی و المپیک رسیده اند، حال به همه چیز پشت کنند و سال های گذشته را به فراموشی بسپارند.

البته این صحبت ها به همین جا ختم نشد و دوباره سعید عبدولی، قاسم رضایی و امید نوروزی با مصاحبه ها و انتشار پست هایی در فضای فضای این بار پیکان انتقادات را به سوی حمید سوریان پرتاب کردند.

نوروزی سوریان را خطاب قرار داد و گفت: من از دوست عزیزم سوالی دارم که به آن جواب بدهد و بگوید برکنار کردن مربیان تیم های ملی نوجوانان و جوانان برچه اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست فرنگی کاران برای ورود دبیر به مشکلات انتخابی/آقای خاص همچنان ماندنی است

درخواست فرنگی کاران برای ورود دبیر به مشکلات انتخابی/آقای خاص همچنان ماندنی است