مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 04:252021-12-27اقتصادي

جزییات بیمه درمان ناباروری و وام 4درصدی به زوج های نابارور


شرایط دریافت این وام هم این است که سن خانم کمتر از 45 سال باشد، فرد دارای تابعیت ایرانی باشد و شرایط بانک را اعم از ضامن و .

تامین کند.

- عابدینی با بیان اینکه دولت با سه الگوی مختلف به زوج های نابارور کمک می کند، اظهار کرد: یکی از این الگوها بسته حمایت از زوج های نابارور بود که از سال 1394 به عنوان یکی از بسته های طرح تحول سلامت تدوین و ارائه شد.

به دانشگاه های علوم پزشکی گفته شد که مراکز ناباروری منطقه خود را دعوت به قرارداد کنند و به عبارتی دانشگاه از مراکز خدمات ناباروری خرید می کرد و زوج در مرکز ناباروری خدمت می گرفت و درصدی از هزینه ها در قالب این بسته به مرکز پرداخت می شد.

همچنین اطلاعات مراجعین و نوع خدمت دریافتی در سامانه وزارت بهداشت ثبت و با تامین اعتبارات، هزینه کرد مراکز طرف قرارداد پرداخت می شد.

وی ادامه داد: به طور کلی خدمات درمان ناباروری شامل ویزیت، پاراکلینیک، دارو و لوازم مصرفی و اقدامات تشخیصی و درمانی برای زوجین ناباروری اولیه و ثانویه که نشان دار شده اند، است.

در عین حال هر سال هم خدماتی را به بسته خدمتی تعریف شده، اضافه کردیم.

به عنوان مثال اگر در سال اول اعلام کرده بودیم که 80 درصد هزینه دو سیکل IVF را تحت پوشش قرار می دهیم، سال بعد این میزان را افزایش داده یا خدمات دیگری را به آن اضافه کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بیمه درمان ناباروری و وام 4درصدی به زوج های نابارور

جزییات بیمه درمان ناباروری و وام 4درصدی به زوج های نابارور