مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 15:352021-12-26اقتصادي

بهسازی شبکه برق 480 روستای فارس تا پایان امسال


معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: با اجرای طرح بهارستان، شبکه برق 480 روستای استان فارس تا پایان امسال بهسازی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز محمد علی عزیزی گفت: با اجرای طرح بهارستان، شبکه برق 480 روستای استان فارس که تا به امروز 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است تا پایان امسال بهسازی می شود.

وی عنوان کرد: درطرح بهارستان از امسال 1400 شرکت های توزیع نیروی برق در یک فرآیند 5 ساله اقدام به بهسازی شبکه برق می کنند.

عزیزی، اظهار داشت: جابجایی و مقاوم سازی پایه های برق در معابر روستایی، تامین ولتاژ مطمئن مشترکان روستایی، اصلاح روشنایی معابر عمومی روستاها، اصلاح فرسودگی شبکه برق روستا های مشمول طرح و توسعه شبکه و تامین برق متقاضیان جدید انشعاب از اهداف طرح بهارستان است که با نگاهی جامع و روستامحور در بازه های زمانی مشخص انجام می شود.

وی ادامه داد: در استان فارس با اجرای طرح بهارستان، تاکنون 1500 اصله پایه فشار ضعیف و متوسط فرسوده و مخاطره آمیز با اعتباری معادل 100 میلیارد ریال تعویض و جابه جا شده و تعداد 50 دستگاه پست هوایی هم برای تقویت ولتاژ 3 هزار مشترک با صرف اعتباری معادل 120 میلیارد ریال نصب شده است.

این مقام مسئول، یادآورشد: نصب 3 هزار دستگاه چراغ ال ای دی 20 وات با اعتباری معادل 45 میلیارد ریال، اصلاح اتصال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی شبکه برق 480 روستای فارس تا پایان امسال

بهسازی شبکه برق 480 روستای فارس تا پایان امسال