مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 13:002021-12-26اجتماعي

پسماند، یکی از معضلات جدی کشور


مدیرکل دفتر مشارکتهای مردمی و مسوولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه پسماند یکی از معضلات جدی کشور است، گفت: اهمیت موضوع تسهیلگری و آموزش تفکیک از مبداء در مدیریت پسماند عادی با بهره مندی از ظرفیت مشارکت های مردمی و تشکل های محیط زیستی .

- مدیرکل دفتر مشارکتهای مردمی و مسوولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه پسماند یکی از معضلات جدی کشور است، گفت: اهمیت موضوع تسهیلگری و آموزش تفکیک از مبداء در مدیریت پسماند عادی با بهره مندی از ظرفیت مشارکت های مردمی و تشکل های محیط زیستی کشور به ویژه در روستاها و استان های شمالی بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سید ابوالقاسم موسوی با اشاره به طرح ماپ که با حمایت صندوق ملی محیط زیست انجام شده و نتایج نسبتا مطلوبی نیز داشته است، گفت: اگر بتوانیم این طرح را در کل کشور تسری دهیم و سازو کارهای اجرایی آن را فراهم کنیم، اتفاقات خوبی حداقل در حوزه مدیریت پسماند عادی روستایی در کشور می افتد و راهکارهای عملیاتی قابل اجرایی احصاء می شود.

وی افزود: اجرای اینگونه طرح ها در ارتقای سطح آگاهی و جلب مشارکت مردمی و از بعد فرهنگی نیز در کشور اثرگذار است و می توان این طرح را پس از روستاها با تغییر فرایند متناسب با سازوکار شهری، در شهرهای کوچک سپس در شهرهای بزرگ نیز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسماند، یکی از معضلات جدی کشور

پسماند، یکی از معضلات جدی کشور