مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 12:002021-12-26سياسي

خانواده شهدای مدافع حرم نباید احساس غربت کنند


خانواده های شهدایی که در کشور ما مهمان هستند و از کشورهای دیگر همراه با ما با دشمنان جهاد کرده و به شهادت رسیده اند نباید احساس غربت و گمان کنند که رها شده اند.

- ایسنا/قم تولیت حرم حضرت معصومه (س) گفت: خانواده های شهدایی که در کشور ما مهمان هستند و از کشورهای دیگر همراه با ما با دشمنان جهاد کرده و به شهادت رسیده اند نباید احساس غربت و گمان کنند که رها شده اند.

آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم و اسدالله گنجعلی، فرمانده لشکر عملیاتی سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم که در سالن محراب حرم حضرت معصومه (س) انجام شد، عنوان کرد :همان طور که قبل از جهاد و جنگ با دشمن تکالیف و وظایفی برای جذب نیروهای مستعد و کارآمد داریم بعد از جنگ و عملیات هم تکالیف مهمی بر عهده همه افراد و مسئولان قرار داده شده است.

وی با اشاره به اینکه پیامبر (ص) بعد از اینکه سپاه اسلام از جنگ برگشتند فرمودند جهاد اصغر تمام شد و اکنون نوبت جهاد اکبر است، گفت: بعد از جنگ همه ما وظایفی داریم که یکی از آن وظایف رسیدگی به خانواده شهدا است تا علاوه بر فقدان عزیزانشان غم دیگری را متحمل نشوند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) بابیان اینکه پیامبر (ص) بعد از شهادت جعفر طیار به خانه او رفته و فرزندانش را نوازش کرده و خودشان خبر شهادت جعفر را به خانواده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده شهدای مدافع حرم نباید احساس غربت کنند

خانواده شهدای مدافع حرم نباید احساس غربت کنند