مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 11:452021-12-26پزشكي

9 درصد جمعیت استان مرکزی هنوز واکسن نزده اند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: 100 هزار نفر معادل 9 درصد از جمعیت استان مرکزی هنوز نوبت نخست واکسن کووید 19 را دریافت نکرده اند.

- دکتر علی علیمحمدی اظهار کرد: 17.

5 درصد از جمعیت استان مرکزی نیز معادل 200 هزار نفر نوبت دوم واکسن را دریافت نکرده اند اما در مقابل 600 هزار نفر معادل 11 درصد جمعیت استان مرکزی، نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی تاکید کرد: خوشبختانه میزان مراجعه شهروندان استان مرکزی به مراکز واکسیناسیون نسبت به هفته قبل 50 تا 70 درصد افزایش یافته است که مهمترین دلیل آن شیوع اُمیکرون است.

رییس مرکز بهداشت استان مرکزی در ادامه خاطرنشان کرد: افرادی که واکسن نزده اند با توجه به دستورالعمل ها از دریافت برخی خدمات عمومی مانند اموربانکی، اداری، حمل و نقل و درمانی باز می مانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از علوم پزشکی اراک، دکتر علیمحمدی در پایان با اشاره به اینکه دریافت واکسن مسئولیت اجتماعی است و افرادی که واکسن دریافت کرده اند سایر افراد را برای تزریق واکسن تشویق کنند تا سطح ایمنی عمومی جامعه افزایش یابد، گفت: تاکنون بیش از یک میلیون نفر در استان مرکزی دُز نخست، 983 هزار و 996 نفر دُز دوم و 116 هزار و 645 نفر دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 درصد جمعیت استان مرکزی هنوز واکسن نزده اند

9 درصد جمعیت استان مرکزی هنوز واکسن نزده اند