مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 11:252021-12-26اقتصادي

ضرورت توسعه بخش کشاورزی بر اساس نگاه علمی و تخصصی


استاندار مازندران در دیدار رییس سازمان مرکزی نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، گفت: ظرفیت های طبیعی و نیروی انسانی والایی در سطح استان برای تحقق سیاست ها و برنامه های کشاورزی و امنیت غذایی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدمحمود پورحسینی استاندار مازندران در دیدار با شاهرخ رمضان نژاد و اشرفی اصفهانی، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور و مشاور رییس سازمان، با تأکید بر ضرورت نگاه علمی و تخصصی به توسعه کشاورزی، اظهار کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه بخش کشاورزی در برنامه های تحولی و اقتصاد کشور، بهره گیری از دانش و فناوری های جدید، کاهش هزینه های تولید، افزایش درآمد روستاییان و ارتقای بهره وری کشاورزی می تواند به پایداری و افزایش تولید بیانجامد.

وی رویکرد سازمان نظام مهندسی کشاورزی در مردمی کردن امور و بهره وری کشاورزی را راهکار مناسبی برای توسعه کشاورزی برشمرد و خواستار اجرای سیاست ها و برنامه های سازمان در استان مازندران شد.

در این دیدار، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور نیز ضمن ارائه اهداف و برنامه های سازمان در دوره پنجم، گفت: سازمان نظام مهندسی ضمن تقویت وجهه مردمی و وظیفه مندی خود در قبال جامعه کشاورزی و کشاورزان، برنامه ها و سیاست های خود را برای ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توسعه بخش کشاورزی بر اساس نگاه علمی و تخصصی

ضرورت توسعه بخش کشاورزی بر اساس نگاه علمی و تخصصی