مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 10:102021-12-26سياسي

نامه فرمانداری تبریز مبنی بر رد مصوبه شورای شهر


نامه فرمانداری تبریز مبنی بر رد مصوبه شورا در خصوص کمک مالی به یکی از آتش نشانان مصدوم و خانواده کارگر فوت شده شرکت تعاونی همشهری و طرح دو فوریتی تشکیل کمیسیون ویژه بند بیست ماده 55 بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  رسول برگی، رییس شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز در این خصوص اظهار کرد: ماده 16 و 17 که فرمانداری بر اساس آن این مصوبه را رد کرده، حذف شده و شهرداری مطابق با اصلاحات موجود لایحه آورده است و ما به این مصوبه اصرار داریم.

علی نوای باغبان  عضو شورای شهر تبریز در ادامه بیان کرد: فرمانداری مصوبه ما را رد نکرده، بلکه اصلاح بند را خواسته است، این مورد در چارچوب بودجه و ردیف های مربوطه بوده و اصل موضوع نیاز به تجدیدنظر ندارد.

روح الله دهقان نژاد، دیگر عضو شورای اسلامی شهر تبریز هم در این خصوص اظهار کرد: در این رابطه با فرماندار صحبتی داشتم که گفتند یک نفر از شورا در فرمانداری باشد تا مسائل را توضیح دهند.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: قاضی که در فرمانداری حضور دارد معتقد بود که چون ایشان بیمه تکمیلی دارد نباید مبلغ دیگری پرداخت شود.

وی گفت: البته من مطرح کردم که شرایط این آتش نشان ویژه است و طی درمان زمان زیادی طول می کشد و بیمه این پول را پرداخت نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه فرمانداری تبریز مبنی بر رد مصوبه شورای شهر

نامه فرمانداری تبریز مبنی بر رد مصوبه شورای شهر