مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 09:452021-12-26سياسي

دلخوش: بودجه 1401 عملیاتی و اصلاح مبنایی نشده است


نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه عملیاتی و اصلاح مبنایی نشده است، زمانی که بودجه عملیاتی نباشد نظارت بر آن کاهش یافته و تمرکز گرایی و قدرت دستگاه را بالا می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدکاظم دلخوش اباتری در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک میلاد حضرت مسیح (ع) در ارتباط با بودحه سال 1401 بیان کرد: اعتقاد دارم اقتصاددان در کشور به کسی می گویند که هم تئوری بلد باشد و هم اجرایی را و خیلی از آقایان در تیم های اقتصادی ادعا دارند اجرا را نمی دانند و تنها اقتصاد کلان را خوانده اند.

وی با اشاره به اینکه برخی از افراد از سفره مردم اطلاع ندارند عنوان کرد: این مساله مهمی است.

سازمان برنامه و بودجه اعلام می کرد که در بودجه سال آینده شق القمر کرده و کارهای بسیار خوبی انجام داده اند در حالی که با تیمی که برای دولت گذشته بودجه نوشته بود بودجه سال آینده را تدوین کرده اند که این موضوع نیز جای تعجب دارد.

نایب رییس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از نکات لایحه بودجه پیش بینی درآمد و هزینه است، تصریح کرد: یکی از نکاتی که در لایحه بودجه سال آینده آمده در ارتباط با تغییرات کلیات آن نسبت به لایحه بودجه سال 1400 است و تغییراتی دارد که تعداد ردیف ها بیش از 9 ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلخوش: بودجه 1401 عملیاتی و اصلاح مبنایی نشده است

دلخوش: بودجه 1401 عملیاتی و اصلاح مبنایی نشده است