مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 08:202021-12-26سياسي

جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز در تبریز گرفته شود


ساخت و ساز غیرمجاز مسئله ای مهم بوده که باید در این راستا مدیریت شهری ورود پیدا کند تا جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز گرفته شود؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، رسول برگی صبح روز یکشنبه در سی و چهارمین جلسه ی علنی ضمن تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) به هم وطنان ارمنی اظهار کرد: سالروز میلاد باشکوه حضرت عیسی مسیح(ع) را بر همشهریان ارمنی تبریک می گوییم و از خداوند متعال خواستار توفیق هستیم.

وی افزود: حادثه تلخ و ناگواری که چند روز قبل در شب چله در محله ی عباسی تبریز رخ داد و منجربه فوت و مصدومیت چندین نفر از همشهریان شد، همه ی شهروندان را نگران و متاثر کرد.

برگی در ادامه سخنان خود در خصوص حادثه ی ریزش ساختمان پنج طبقه منطقه عباسی توضیح داد: حادثه ی تلخ و ناگواری که چند روز قبل در شب چله در محله ی عباسی تبریز رخ داد و منجربه فوت و مصدومیت چندین نفر از همشهریان شد، همه ی شهروندان را نگران و متاثر کرد.

رییس شورای اسلامی کلانشهر تبریز در ادامه سخنان خود عنوان کرد: همان روز اعضای شورای شهر تبریز با حضور در محل، با حادثه دیدگان ابراز همدردی کردند.

برگی اضافه کرد: زحمات نیروهای آتش نشانی در شب حادثه بسیار ستودنی بوده و باید برای تبدیل وضعیت آنها اقداماتی انجام گیرد تا مشکلات شان حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز در تبریز گرفته شود

جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز در تبریز گرفته شود