مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 07:252021-12-26سياسي

نمایندگان مجلس برای حذف قوانین دست و پاگیر در تولید تلاش کنند


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: اگر اهرم قدرت از دست نمایندگان خارج شود به ضرر جامعه و مردم تمام می شود چرا که هنگام وجود این قدرت ما خاطرمان جمع است که قدرتی خارج از دولت از حق مردم دفاع می کند.

- ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: اگر اهرم قدرت از دست نمایندگان خارج شود به ضرر جامعه و مردم تمام می شود چرا که هنگام وجود این قدرت ما خاطرمان جمع است که قدرتی خارج از دولت از حق مردم دفاع می کند.

حجت الاسلام عبادی زاده صبح امروز (پنجم دی ماه) در نشست با مجتبی توانگر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و شاکری رییس مجمع عالی کارآفرینان کشور اظهار کرد: بنده همیشه به مجمع نمایندگان استان گفته ام که بعضی از قوانین دست و پا گیر در حوزه صنعت، کشاورزی، گردشگری و.

بایستی حذف و اصلاح شوند چرا که برای انجام دادن هر کاری در حوزه های مختلف با موانع و قوانین سرسختی روبرو می شویم که جلوی پیشرفت کارها و کار افرین ها را می گیرد.

وی افزود: متاسفانه در بحث صنعت و تولید نیز شاهد وجود قوانین سختی هستیم که یکی از این موانع تولید همین موانع قانونی است که مجلس و نمایندگان می توانند این مشکل را بر طرف کنند و به همین منظور ابتدا بایست گروه های کارشناسی به منطقه مورد نظر اعزام کنند و با بررسی دقیق همه موارد لازم نسبت به شناسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس برای حذف قوانین دست و پاگیر در تولید تلاش کنند

نمایندگان مجلس برای حذف قوانین دست و پاگیر در تولید تلاش کنند