مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 06:502021-12-26اجتماعي

مسدود بودن راه 100 روستا در نیر و خلخال/تحصیل روی بستر شاد


به دنبال بارش سنگین برف در استان اردبیل، بخش عظیمی از راه های روستایی همچنان مسدود است و راهداران در تلاش هستند تا راه 100 روستای گرفتار در برف و کولاک را بازگشایی کنند.

- ایسنا/اردبیل به دنبال بارش سنگین برف در استان اردبیل، بخش عظیمی از راه های روستایی همچنان مسدود است و راهداران در تلاش هستند تا راه 100 روستای گرفتار در برف و کولاک را بازگشایی کنند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل پنجم دی ماه در بازدید از راه های نیر اظهار کرد: به دلیل شرایط کولاکی در این منطقه امکان بازگشایی راه ده ها روستا در این شهرستان امکان پذیر نشد و فردا راهداران تلاش جدی تری را در این حوزه انجام خواهند داد.

علی صبحی تصریح کرد: از 536 روستای مسدود شده بر اثر بارش سنگین برف، تاکنون راه 436 روستا بازگشایی شده و تا ظهر فردا بازگشایی راه 100 روستا نیز به انجام خواهد رسید.

وی گفت: همچنان در خلخال، کوثر و نیر با کولاک شدید در راه های ارتباطی روبه رو هستیم که انتظار می رود هموطنان در گذر از این مسیرها شرایط جوی را در نظر بگیرند و تجهیزات زمستانی را با خود به همراه داشته باشند.

اما با خروج سامانه بارشی هوای سرد و یخبندان در مناطق مختلف استان حاکم شده به طوری که در شبانه روز گذشته نیر و فرودگاه اردبیل دمای منفی 16 درجه را تجربه کردند و اهالی شهرهای مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسدود بودن راه 100 روستا در نیر و خلخال/تحصیل روی بستر شاد

مسدود بودن راه 100 روستا در نیر و خلخال/تحصیل روی بستر شاد