مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 06:202021-12-26سياسي

اصلاح روند بررسی بودجه حق نمایندگان برای ارائه پیشنهادات را سلب نمی کند


رییس کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس گفت: اصلاح روند بررسی لایحه بودجه منجر به تغییر فرآیند بودجه نویسی نمی شود و هیچ حقی از نمایندگان برای ارائه پیشنهادات سلب نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمدحسین حسین زاده بحرینی رییس کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 5 دی) مجلس شورای اسلامی در تشریح طرح دو فوریتی اصلاح ماده (182) قانون آیین نامه داخلی مجلس اظهار داشت: دو سال پی در پی تجربه کردیم کمیسیون تلفیق موضوع بودجه را طی یک ماه بررسی می کند و سپس کلیات لایحه در صحن رد می شود.

وی افزود: امسال زنگنه، رییس کمیته اصلاح ساختار کمیسیون بودجه طرح دو فوریتی پیشنهاد کرد که کار کمیسیون تلفیق نیز به دو بخش تقسیم شود؛ در واقع ابتدا کلیات مورد رسیدگی قرار بگیرد و نتیجه آن مبنی بر تصویب یا رد به صحن ارائه شود.

اگر صحن می خواهد رد کند کمیسیون تلفیق مجلس یک ماه معطل نشود و در غیر این صورت با پذیرش لایحه از سوی صحن کار کمیسیون ادامه پیدا کند بنابراین هیچ فرآیندی نسبت به روند فعلی تغییر نمی کند.

رییس کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اجازه پیشنهاد نمایندگان همانند گذشته و قانون در خصوص بودجه وجود دارد و این پیشنهادات در تلفیق نیز مطرح می شود لذا هیچ حقی از نمایند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح روند بررسی بودجه حق نمایندگان برای ارائه پیشنهادات را سلب نمی کند

اصلاح روند بررسی بودجه حق نمایندگان برای ارائه پیشنهادات را سلب نمی کند