مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 15:152021-12-25سياسي

انتخاب شهردار پرحاشیه برای شهرقدس/ شورا تا چه زمانی قصد اتلاف وقت شهر را دارد؟


شورای شهرقدس در دومین انتخاب خود طی 4 ماه اخیر، عباس شوندی شهردار اسبق نسیم شهر را که به شهردار علاقه مند پروژه های آسفالت و جدول معروف و حواشی متعددی در خصوص مدیریت وی مطرح است را به عنوان شهردار منتخب قدس برگزید و گویا اتلاف وقت شهر را پس از شکست انتخاب نخست خود مهم نمی بینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، با آغاز به کار دوره ششم شوراهای اسلامی شهر و روستا از نیمه مرداد ماه امسال، مهم ترین و نخستین وظیفه اعضا شورا انتخاب شهردار و سکاندار مدیریت شهری بود.

در شهرقدس و پس از کش و قوس های فراوان در خصوص نتیجه انتخابات شورای شهر و بازشماری چند باره صندوق های آرا و مشخص شدن لیست 9 نفره نهایی، اعضای شورا پس از یک ماه در 14 شهریورماه از میان 9 گزینه نهایی، محسن چیبایی شهردار اسبق شهرقدس را به عنوان شهردار منتخب برگزید و همچنین وی را به عنوان سرپرست شهرداری منصوب کردند.

پس از آن بود که فرآیند طی مراحل اداری و صدور حکم توسط وزیر کشور آغاز شد و اعضای شورای شهر مکررا قول تعیین تکلیف و صدور حکم شهردار را می دادند اما اواسط آذرماه و پس از گذشت 3 ماه، دفتر امور شوراهای اسلامی شهر و روستا معاونت عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور طی نامه ای خبر از عدم تایید انتخاب شورای شهرقدس داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب شهردار پرحاشیه برای شهرقدس/ شورا تا چه زمانی قصد اتلاف وقت شهر را دارد؟

انتخاب شهردار پرحاشیه برای شهرقدس/ شورا تا چه زمانی قصد اتلاف وقت شهر را دارد؟