مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 14:552021-12-25ورزشي

معرفی برنامه های جدید رادیو صبا/ آنتن زمستان گرم می شود


حمیدرضا افتخاری مدیر رادیو صبا عناوین برنامه های زمستانی این شبکه را اعلام کرد.

- به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، جدول پخش برنامه های این شبکه با فرا رسیدن فصل زمستان با اضافه شدن برنامه های جدید و تغییر در مدت و زمان پخش برنامه ها با مخاطبان همراه می شود.

حمیدرضا افتخاری مدیر این شبکه رادیویی در خصوص تغییرات جدول پخش این شبکه گفت: از آنجایی که شبکه رادیویی صبا شبکه ای پرمخاطب با برنامه های شاد و مفرح است برای جلوگیری از تکراری شدن برنامه ها ضرورت تغییر در جدول پخش برنامه ها و تعویض برنامه ها احساس می شود.

وی افزود: جدول پخش برنامه های شبکه در اسفند سال 99 به صورت بنیادی تغییر کرد و پس از آن در پایان هر فصل و متناسب با زمان و طبق نتایج ارزیابی جدول پخش برنامه ها تغییر می کند.

افتخاری در خصوص ارزیابی برنامه های شبکه گفت: این ارزیابی توسط کارشناسان با سابقه و خبره برنامه سازی به صورت دوره ای صورت می گیرد و نتایج ارزیابی در شورای طرح و برنامه مطرح می شود، برنامه هایی که نمرات حداقلی را کسب نمی کنند از جدول پخش حذف می شوند و برنامه هایی که با مشاوره قابلیت اصلاح دارند، اصلاح می شوند و در پایان هر فصل نیز برنامه های برتر مورد تقدیر قرار می گیرند تا با انگیزه بیشتری به فعالیت خود ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برنامه های جدید رادیو صبا/ آنتن زمستان گرم می شود

معرفی برنامه های جدید رادیو صبا/ آنتن زمستان گرم می شود