مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 14:002021-12-25دانش

صفر تا صد شرکت و قبولی در آزمون IMAT در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران


هر ساله تعداد زیادی از ایرانیان، متقاضی تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی به زبان انگلیسی در کشور ایتالیا هستند.

این امر دلایل مختلفی دارد که از جمله دلایل آن می توان به بالابودن کیفیت آموزش، - هر ساله تعداد زیادی از ایرانیان، متقاضی تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی به زبان انگلیسی در کشور ایتالیا هستند.

این امر دلایل مختلفی دارد که از جمله دلایل آن می توان به بالابودن کیفیت آموزش، ارزیابی بسیار راحت مدرک پس از فارغ التحصیلی در کشورهای اروپایی، ارزان بودن هزینه تحصیل و زندگی به خاطر وجود بورسیه استانی و انگلیسی بودن زبان تدریس اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، برای ورود به رشته های پزشکی و دندانپزشکی به زبان انگلیسی در دانشگاه های ایتالیا، شرط معدل و شرط سنی وجود ندارد و تنها معیار پذیرش، قبولی در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران است.

آزمون IMAT چیست؟ آزمون IMAT که آزمون ورودی به رشته های پزشکی و دندانپزشکی به زبان انگلیسی کشور ایتالیا است، یک آزمون رقابتی بوده و داوطلبان هر ساله برای کسب نمره قبولی با یکدیگر در شهریورماه به رقابت می پردازند.

رقابت این آزمون ورودی دقیقا برعکس کنکورسراسری ایران است، یعنی به این صورت است که شما در وهله اول یک دانشگاه را از بین دانشگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفر تا صد شرکت و قبولی در آزمون IMAT در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران

صفر تا صد شرکت و قبولی در آزمون IMAT در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران