موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماع
مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 13:102021-12-25فرهنگي

بازنشر آثار «محمد احصایی» در جریان یک نمایشگاه


«معماری حرف ها و کلمه ها» عنوان مجموعه ای از آثار محمد احصایی است که به انتخاب امرالله فرهادی آردکپان، علیرضا مصطفی زاده ابراهیمی و مجید عباسی برای نخستین بار بازنشر و به نمایش درمی آید.

- معماری حرف ها و کلمه ها عنوان مجموعه ای از آثار محمد احصایی است که به انتخاب امرالله فرهادی آردکپان، علیرضا مصطفی زاده ابراهیمی و مجید عباسی برای نخستین بار بازنشر و به نمایش درمی آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی نمایشگاه، در نمایشگاه معماری حرف ها و کلمه ها گزیده ای از آثار محمد احصایی، از 5 تا 17 دی ماه در نگارخانه ویژه به نمایش در می آید.

علیرضا مصطفی زاده ابراهیمی درباره نمایش آثار منتخب احصایی توضیح داد: مجموعه آثار این نمایشگاه را به اتفاق آقای امرالله فرهادی و آقای مجید عباسی انتخاب و باز تولید کردیم.

در نمایشگاه استاد محمد احصایی 21 اثر برای نمایش انتخاب شده که به تعداد محدود 30 نسخه از هر کدام روی کاغذ ایتالیایی کتان فابریانو به روش چاپ دستی با ماشین پرس مشکی کوب شده و تمامی آثار با شماره گذاری به امضای هنرمند رسیده است.

همچنین علاوه بر این 21 اثر، یک اثر دیگر هم از مجموعه آثار الفبای ازلی استاد احصایی به عنوان تک اثر به نمایش گذاشته شده که در تعداد 99 نسخه روی کاغذ ایتالیایی پس از چاپ دستی مشکی کوب با رنگ اکرلیک توسط هنرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنشر آثار «محمد احصایی» در جریان یک نمایشگاه

بازنشر آثار «محمد احصایی» در جریان یک نمایشگاه