مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 12:552021-12-25سياسي

سند آمایش نقشه راه توسعه استان همدان است


استاندار همدان با بیان اینکه سند آمایش سرزمین نقشه راه توسعه استان همدان خواهد بود، اظهار کرد: این سند باید پیوست تمام برنامه های استان همدان باشد.

- به گزارش، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان با تاکید بر بحث موضوع لایحه بودجه 1401، مطرح کرد: بعد از بررسی و تصویب لایحه با توجه به رایزنی های صورت گرفته و جلسات کارشناسی شده، امیدواریم که شاهد استفاده مدیران استان همدان از ظرفیت های بودجه باشیم.

وی با بیان اینکه انتظار است که مدیران موارد مطرح شده در تبصره های بودجه 1401 را در دستور کار قرار داده و حداکثر بهره برداری از ظرفیت های آن را شاهد باشیم، اظهار کرد: گاه برخی تبصره ها دوبرابر بودجه ای که برای استان در نظر گرفته شده، ظرفیت دارند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه عدالت محوری شاخص مهمی است که در بودجه دیده شده و در این راستا به نقاط محروم توجه شود، گفت: اختیارات خوبی در بودجه 1401 در نظر گرفته شده است از این رو باید از این اختیارات در مسیر عدالت محوری بهره برد.

قاسمی فرزاد به ایجاد صندوق پیشرفت و عدالت در استان اشاره کرد و گفت: این صندوق، با اعتبار دو هزار میلیارد تومانی با ظرفیت های استانی که ناشی از فروش دارایی های سرمایه ای است، می تواند ارتقا یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند آمایش نقشه راه توسعه استان همدان است

سند آمایش نقشه راه توسعه استان همدان است