مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 12:452021-12-25ورزشي

افتتاح کلاس درس تربیت بدنی برای دانش آموزان معلول در ورامین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، مراسم افتتاح کلاس درس تربیت بدنی شهید سهراب حاجی مزدارانی ظهر امروز با حضور ائمه جمعه ورامین و خیرآباد، مسؤولین استانی و شهرستانی و خانواده های دانش آموز استثنایی در مدرسه نور اسلام ویژه دانش آموزان استثنایی ورامین افتتاح شد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین در این مراسم با انتقاد از کم کاری های صورت گرفته در مورد دانش آموزان معلول اظهار کرد: سرمایه گذاری در حوزه معلولین ارزشمند است، بسیاری از معلولین ما در برخی از حوزه های هنری و ورزشی نمونه و زبانزد هستند و لازم آموزش و پرورش و نهادهای ذیربط بیشتر در این حوزه سرمایه گذاری کنند.

وی افزود: تعامل با خیرین توسط مجموعه آموزش و پرورش برای سرمایه گذاری و کمک به مدارس خصوصا مدراس استثنایی لازم است و فکر کنم در این حوزه هم از ناحیه خیرین و هم از سوی متولیان کوتاهی صورت گرفته است.

شاهسون مدیر مدرسه استثنایی نور اسلام در این خصوص اظهار داشت: با توجه به کمبود ها این مدرسه منطقه دشت ورامین را در برخی از معلولیت ها پوشش می دهد.

وی افزود: در حال حاضر یکصد و ده دانش آموز معلول و استثنایی در این مدرسه وجود دارند و متاسفانه در بحث کلی و کلان در سرانه آموزشی این مدارس کم بهره هستند که لازم است از سوی دولت و خیرین بیشتر حمایت شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کلاس درس تربیت بدنی برای دانش آموزان معلول در ورامین

افتتاح کلاس درس تربیت بدنی برای دانش آموزان معلول در ورامین