مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 12:352021-12-25سياسي

مکتب حاج قاسم تنها راه نجات بخش پیش روی مسئولان است


رییس شورای هماهنگی نیروهای انقلابی جامعه سلامت قم در اجتماع بصیرت فاطمی که به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و دهه بصیرت برگزار شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دهه بصیرت، شب گذشته مراسمی با حضور جمعی از اعضای انقلابی جامعه سلامت استان قم در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

مجید محبی رییس شورای هماهنگی نیروهای انقلابی جامعه سلامت قم در این برنامه گفت: قبل از انتخابات ریاست جمهوری تشکلی توسط جمعی از جامعه سلامت قم تحت عنوان شورای هماهنگی نیروهای مومن و انقلابی جامعه سلامت استان قم ایجاد شد .

رییس کمیته سلامت ستاد انتخاباتی آیت الله رییسی در قم تصریح کرد: اولین اقدام این تشکل برپایی ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری بود که اقدامات را داشته باشد و تمایل به ارتقای نظام داشته باشد، دراز می کنیم و محدودیتی از جهت همکاری و عضوگیری غیر از چارچوب فوق نداریم.

محبی در ادامه گفت: به عنوان کسانی که تا آخرین قطره خون خود پای این نظام ایستاده ایم اعلام می کنیم عدالت خواهی و مطالبه گری از اصول این شورا بوده و دیگر اجازه سوء استفاده و اقدامات خلاف را مانند سال های گذشته نخواهیم داد و در این شورا ما با هر شخصی که رییس دانشگاه شود مشکلی نداریم و فقط در برابر هر تصمیمی مطالبه گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب حاج قاسم تنها راه نجات بخش پیش روی مسئولان است

مکتب حاج قاسم تنها راه نجات بخش پیش روی مسئولان است