مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 11:252021-12-25اجتماعي

گفتمان سازی ملی؛ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین وفایی نژاد؛ سند تحول نقشه راه و چهارچوب حرکت معلمان، اصلی مهم و مبنای عمل همه برنامه های آموزش و پرورش است.

- دانشگاه فرهنگیان به عنوان مرکز ثقل نظام تعلیم و تربیت باید روحیه گفتمان سازی و گسترش فرهنگ تحول خواهی و تحول آفرینی را در دانشجو معلمان تقویت کند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، حسین وفایی نژاد؛ سند تحول نقشه راه و چهارچوب حرکت معلمان، اصلی مهم و مبنای عمل همه برنامه های آموزش و پرورش است.

این سند، فلسفه مدون و مصوبی است، که بر اساس آن می توان سیاست گذاری، تصمیم گیری و برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدتی را در زمینه فرایند تحول در نظام مباحث و مسائل این نهاد انجام داد، آموزش و پرورش بعنوان یک نهاد آینده ساز اجتماعی در تعامل با جامعه و نهاد های اجتماعی دیگر بر آن ها تاثیر گذاشته و متقابلا از آن ها تاثیر می پذیرد و بعنوان نظامی اجتماعی، نیازمند مشارکت و همکاری همه اجزای نظام است.

این نظام بدون مشارکت موثر مردم و کارکنان این نهاد عظیم در ابعاد مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی نخواهد توانست فرایند تحول در دستگاه تعلیم و تربیت کشور را به خوبی و به معنای واقعی آن عملی سازد، اجرای همه جانبه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیازمند گفتمان سازی ملی است و همراهی عزم ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان سازی ملی؛ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

گفتمان سازی ملی؛ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش