مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 11:202021-12-25فرهنگي

در برنامه «سعدی خوانی در هند» چه گذشت؟


هنری «سعدی خوانی ویژه مدرسه های هند» به موضوعاتی از قبیل «برگزاری دوره های زبان فارسی و خوشنویسی در اردو آکادمی»، «همکاری با مدرس های دینی هند در تربیت استادان زبان فارسی» و «برپایی دوره های آموزشی آشنایی با آثار سعدی» اشاره شد.

- در جشنواره فرهنگی- هنری سعدی خوانی ویژه مدرسه های هند به موضوعاتی از قبیل برگزاری دوره های زبان فارسی و خوشنویسی در اردو آکادمی ، همکاری با مدرس های دینی هند در تربیت استادان زبان فارسی و برپایی دوره های آموزشی آشنایی با آثار سعدی اشاره شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، دومین دوره از جشنواره فرهنگی و هنری سعدی خوانی ویژه مدرسه های دینی هند با هدف تجلیل از استادان فعال در تدریس و نشر گلستان و بوستان سعدی و تشویق مدرسه های دینی هند به احیاء مجدد زبان فارسی در این مدرسه ها به همت رایزنی فرهنگی ایران و نماینده بنیاد سعدی در دهلی نو در محل نمایندگی فرهنگی ایران برگزار شد.

در این مراسم بیش از 80 نفر از استادان و مدرسان مدرسه های دینی، حاجی یونس، رییس اردو آکادمی دهلی نو، نماینده بنیاد سعدی و مدیر مرکز تحقیقات فارسی در دهلی نو حضور داشتند.

محمدعلی ربانی، رایزن فرهنگی ایران در دهلی نو با بیان دلایل اقبال جامعه جهانی به ویژه مردم شبه قاره از آثار سعدی، گفت: سعدی علی رغم این که یک عال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در برنامه «سعدی خوانی در هند» چه گذشت؟

در برنامه «سعدی خوانی در هند» چه گذشت؟