مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 10:552021-12-25ورزشي

تغییر کلی دیدگاه بتن شهر داریم!


دیدگاه شورای اسلامی مبتنی بر شهر انسان محور است و ما سعی در تغییر کلی دیدگاه بتن شهر داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، رسول برگی در نشست صبح رسانه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز رسانه ها را ترجمان دقیق سلیقه جامعه معرفی و اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه حاملان امین سلایق موجود در جامعه هستند و افق های پیش روی مسئولان را برای مدیریت بهتر و دقیق تر روشن می سازند.

وی در این نشست که در محل خانه هنرمندان تبریز برگزار شد، خاطرنشان کرد: دیدگاه شورای اسلامی مبتنی بر شهر انسان محور است و ما سعی در تغییر کلی دیدگاه بتن شهر داریم و در این امر ضمن سپاس از زحمات رسانه ها، از یاری رسانی اهالی رسانه و خبرنگاران عزیز به عنوان چراغ راه بهره می گیریم.

برگی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رونمایی از پوستر جشنواره زمستانی تبریز گفت: این رویداد گامی مهم در جهت نشاط و شادی در جامعه است و با توجه به اینکه اعیاد دهه فجر و رجبیه در پیش است، این جشنواره موجبات نشاط جامعه را فراهم خواهد ساخت.

رییس شورای شهر با تأکید بر پیش رو بودن ایام فاطمیه، بهره مندی از معنویات و برکات این ایام را سبب ساز رشد روحی و اخلاقی جوانان توصیف کرد و افزود: فرهنگ شیعه نشاط و شادی در عین معنویت را همواره در التزام یکدیگر دانسته و انسان سازی از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر کلی دیدگاه بتن شهر داریم!

تغییر کلی دیدگاه بتن شهر داریم!