مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 10:402021-12-25ورزشي

ضرورت توجه به گردشگری مذهبی و فرهنگی در شهر همدان


رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان بر حفظ آثار تاریخی و آثار فرهنگی تاکید کرد و گفت: توجه به گردشگری مذهبی و فرهنگی در کنار مباحث تاریخی ضروری است.

- به گزارش، حجت الاسلام ناصر صفری افلاکی شنبه در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی، ورزشی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان مطرح کرد: همدان دارای آثار تاریخی و نمادهای فرهنگی از جمله امامزاده ها وآرامگاه های ارزشمندی است که نباید به فراموشی سپرده شوند.

وی ادامه داد: در معرفی نمادهای تاریخی و مذهبی شهر همدان به جامعه هدف، نباید مردم شهر مورد غفلت واقع شوند بلکه ابتدا باید این آثار ارزشمند را به شهروندان این شهر معرفی کرد؛ زیرا پیش از آنکه به دنبال جذب گردشگر باشیم ابتدا باید هویت خود را پیدا کرده و با آن آشنا شویم.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با اعلام اینکه همدان با گسست فرهنگی نسبت به هویت و پیشینه تاریخی خود مواجه است، اظهار کرد: این گسست فرهنگی منجر به ایجاد مشکلات متعددی می شود.

وی یادآور شد: چنانچه هویت تاریخی و فرهنگی خود را به پیوندهای اجتماعی وصل کنیم مردم شهر نیز در مباحث فرهنگی تاب آور خواهند شد.

صفری افلاکی، حفظ آثار و بناهای تاریخی را در گرو حفظ فرهنگ و هویت این شهر دانست، ادامه داد: چرا که اگر آثار تاریخی حف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به گردشگری مذهبی و فرهنگی در شهر همدان

ضرورت توجه به گردشگری مذهبی و فرهنگی در شهر همدان