مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 08:202021-12-25سياسي

مظلومیت نظریه ی سیاستیِ سایبری مقام معظم رهبری


سالهاست فضای مجازی نیازمند قانونی جامع است اما اساساً وضع قانون برای موضوعات ثابت و کم تغییر ازلحاظ ماهیت است لذا هدف ایجاد شوراهای فراقوه ای برای نگرش تخصصی و موشکافانه، - به لحظه ودرعین حال آینده نگرانه به این دست پدیده ها است.

خبرگزاری فارس؛ یادداشت- احسان کیان خواه: فضای سایبر تغییردهنده ی ساخت های جوامع است.

ساخت های متنوع علمی، اقتصادی، فرهنگی و هویتی توسط سایبر در حال تغییر و دست کاری است و قدرت های سایبری و پلتفرم های جهانی در حال تدارک ساخت تمدن جدید سایبرْ ساخت هستند.

حال با فضای سایبرِ این چنینی که محیط غیرقطعی و پیچیده در اتخاذ تصمیم است و درعین حال با ذات جهانی سازی فرهنگ آمریکایی و استعمار نو در حال پیشروی است، چه باید کرد؟ چگونه می توان این پدیده ی تلفیق شده با فرصت و تهدید را پالایش کرد و آب گوارای است و هزاران مورد دیگر نقش شورا و مصوباتش مشخص باشد.

سال هاست فضای مجازی نیازمند قانونی جامع است، اما اساساً وضع قانون برای موضوعات ثابت و کم تغییر ازلحاظ ماهیت است، لذا هدف ایجاد شوراهای فرا قوه ای برای نگرش تخصصی و موشکافانه، به لحظه و درعین حال آینده نگرانه به این دست پدیده ها است.

نگارنده از نمایندگان محترم مجلس، اعضاء محترم شورای نگهبان، مرکز پژوهش های مجلس، اعضاء محترم حقیقی شورای عالی فضای مجازی، هیئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مظلومیت نظریه ی سیاستیِ سایبری مقام معظم رهبری

مظلومیت نظریه ی سیاستیِ سایبری مقام معظم رهبری