مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 07:402021-12-25فناوري

ایرانسل با جدیدترین محصولات و خدمات دیجیتال به «تله کام 1400» می آید


ایرانسل با حضور در نمایشگاه ایران تله کام 1400، جدیدترین خدمات و محصولات دیجیتال خود را با شعار «نبض زندگی دیجیتال»، در معرض بازدید علاقه مندان قرار می دهد.

- ایرانسل با جدیدترین محصولات و خدمات دیجیتال به تله کام 1400 می آید ایرانسل با حضور در نمایشگاه ایران تله کام 1400، جدیدترین خدمات و محصولات دیجیتال خود را با شعار نبض زندگی دیجیتال ، در معرض بازدید علاقه مندان قرار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با حضور در در سالن 8 بیست و دومین نمایشگاه بین المللی ایران تله کام 1400 که از 2 تا 5 دی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را در حوزه های مختلف فناوری های ارتباطی، نوآوری و تحول دیجیتال و راهکارهای سازمانی معرفی می کند.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل های نوآورانه (ایران تله کام 1400)، صبح پنجشنبه 2 دی، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح می شود و شرکت های بزرگ ارتباطی ایران از جمله ایرانسل و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در آن حضور دارند.

ایرانسل، اولین ارائه دهنده نسل پنج تلفن همراه (5G)، در این نمایشگاه بین المللی، جدیدترین محصولات و خدمات خود در حوزه زندگی دیجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانسل با جدیدترین محصولات و خدمات دیجیتال به «تله کام 1400» می آید

ایرانسل با جدیدترین محصولات و خدمات دیجیتال به «تله کام 1400» می آید